Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

LUVE
CVR. 40763414
Algade 10, 4281 Gørlev
Tlf. 50514281
Email: kundeservice@luve.dk

Betaling

LUVEKIDS.dk modtager betaling Dankort/VISA Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard samt mobilepay. Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varerne afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner incl. Moms.

Priser

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores priser, og forbeholder os retten til at ændre i vores priser uden varsel. Der tager desuden forbehold for evt. udsolgte varer.

Fragt og levering

Alle ordrer som er bestilt inden kl. 15 kommer afsted samme dag. Dog kan der ved travle perioder forekomme yderligere ventetid på op til 3 dage. Vi bestræber os dog ALTID på at afsende din pakke hurtigst muligt.

Vores pakker sendes med GLS eller Post Nord og altid med tracking.

LUVEKIDS.dk tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering, men der kan forekomme op til 3 dages levering.

Fortrydelsesret

Hos LUVEKIDS.dk tilbyder vi 14 dages fortrydelsesret, fra den dag du modtager din pakke. Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten skal du gøres os opmærksomme på dette senest 14 dage efter du har modtaget din pakke. Det gør du ved at skrive en mail til kundeservice@luve.dk

Husk at oplyse flg:

Dit navn, din adresse samt ordre nummer.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage din pakke.

Bemærk, at du ikke får din fragt refunderet hvis du fortryder dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om du ønsker at fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varerne retur til os. Husk ALTID at bruge vedlagte returseddel ellers kan vi ikke finde dig i systemet.

Bemærk, du betaler selv for returnering af pakken, og du hæfter også selv for evt. skader som sker under transporten.

Alle returpakker skal sendes eller afleveres direkte til butikken.

LUVE KIDS
Algade 10
4281 Gørlev

Vi modtager IKKE pakker i pakkeshops eller pr. efterkrav.

BEMÆRK VENLIGST AT DET IKKE ER MULIGT AT FÅ HÅNDTERET DIN RETURNERING I BUTIKKEN!
Du kan kun afleverer din pakke her.

Varens stand når den sendes retur

Hver vare vurderes individuelt, når vi modtager dem. Så hvis varen på en eller anden måde bære præg af brug eller andet der gør den mister værdi, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.

Husk derfor altid at sende varerne retur i sammen stand som du modtog dem. Det vil sige i original emballage og med prismærke siddende i varen som fra fabrikken side, hvis det mangler kan det evt. betyde en forringelse af varen, og du kan derfor kun få en del af dit beløb refunderet.

Tilbage betaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Med mindre varen er beskadiget som beskrevet ovenfor, så får du kun en del af dit beløb tilbage.

Vi refunderer det betalte beløb, så hurtigt som muligt når vi har behandlet din returnering.

Vi tilbagefører beløbet på samme betalingsmiddel, som er brugt ved købet, med mindre andet er aftalt.

Bemærk, du får ikke fragten refunderet hvis du fortryder dit køb.

Reklamationsret

Vi giver 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Du skal altid reklamerer indenfor ”rimelige tid” efter du har opdaget fejlen eller manglen. Hvis din reklamation er berettiget, kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, helt afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som er følge af forkert håndtering fra kundens side dækkes ikke af reklamationsretten.

Tag altid kontakt til os ved reklamation på kundeservice@luve.dk
Husk altid at tilføje billeder, da det evt. kan forkorte processen.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice@luve.dk
Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du klage til:

Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk